Adobe-nin Yeni Tətbiqi bəzi süni intellekt qarışıqlıqlarını aradan qaldırmağa ümid edir
Məzmun etimadnamələri şəklin haradan gəldiyini başa düşməyi asanlaşdırmalıdır. Onlar həmçinin rəssamlara işlərini süni intellektdən qorumağa kömək edəcəklər.
Bu generativ süni intellekt dövründə təsvirin həqiqi və ya süni intellekt tərəfindən yaradıldığını ayırd etmək həmişəkindən daha çətindir . Buna görə Adobe pulsuz Adobe hesabı olan hər kəsə işləri üçün məzmun etimadnaməsini yaratmağa imkan verən Content Authenticity adlı yeni veb tətbiqini işə salır. Bu yeni nəsil etimadnamələr daha davamlıdır (dəyişməyə davamlı deməkdir) və rəssamlar işlərinin süni intellekt təlimindən xaric edilməsini istədiklərini göstərmək üçün onlardan istifadə edə bilərlər
Məzmun etimadnamələri məzmun parçasının mənşəyini anlamaq üçün oxuya biləcəyiniz rəqəmsal qidalanma etiketi kimidir. Bunlar, yaradıcıların veb-tətbiqdə idarə edə biləcəyi, veb-saytları və sosial media kimi məlumatları əlavə edə biləcək güclü rəqəmsal imza növüdür.
Rəssamlara işlərinə görə layiqli qiymət verməklə yanaşı, Adobe-nin etimadnamələri də təsvirin redaktə tarixini, o cümlədən süni intellektdən istifadə olunub-olunmamasını göstərə bilər -- bizim üçün getdikcə çətinləşən bir şey süni intellekt xidmətləri təkmilləşdikcə özümüz müəyyənləşdirməyimiz . Adobe həmçinin internetdə rastlaşdığınız məzmunun etimadnaməsini tanıyacaq Google Chrome brauzerinin genişləndirilməsi üzərində işləyir.
Bu yeniləmələr Adobe-nin Məzmun Mənşəyi və Orijinallığı Koalisiyası və ya Adobe tərəfindən təsis edilən və C2PA-nın istifadəsini təşviq edən məzmun etimadnaməsi texnologiyasını və Məzmunun Orijinallığı Təşəbbüsünü quran C2PA ilə işinin bir hissəsidir .
Adobe-nin CAI-nin baş direktoru Andy Parsons deyib: "Bu, insanların baxdıqları məzmunun nə olduğunu anlamaq məcburiyyətində olduğumuz əsas hüquqa xidmət edir".
Əvvəllər yalnız Photoshop-da işləyən Creative Cloud istifadəçiləri layihələri üçün etimadnamələr yarada bilərdilər. Bununla belə, hər kəs yeni veb proqramdan istifadə edə biləcək -- abunə tələb olunmur. Yaradıcılar etimadnamələri mövcud işə tətbiq edə biləcəklər və yeni yeniləmədə bu işin AI modellərinin öyrədilməsi üçün istifadə edilməsini istəmədiklərini göstərən üstünlük əlavə edə biləcəklər. Bu seçimin yoxlanılması hər bir AI şirkətini, xüsusən də açıq interneti qıran şirkətləri qarşısını almayacaq. Lakin Adobe təsdiq etdi ki, bu etiketlər ən böyük süni intellektdən imtina aqreqatorlarından biri olan Spawning tərəfindən mükafatlandırılacaq .
Yenilənmiş məzmun etimadnamələri də daha davamlıdır -- yəni etimadnamələr şəkil məlumatlarına daha sıx bağlıdır və buna görə də onları dəyişdirmək daha çətindir. Adobe etimadnamələri məzmuna etibarlı şəkildə əlavə etmək üçün rəqəmsal barmaq izi, görünməz su nişanı və kriptoqrafik metadata birləşməsindən istifadə edəcək. Beləliklə, kimsə fotoşəkilin skrinşotunu çəkməyə çalışdıqda, etimadnamələr bağlı qalır -- işlərini onlayn paylaşan yaradıcılar üçün əsəbiləşən ümumi problemin qarşısını alır.
Etibarnamələr, AI-nin yaradıcı sənayelərə yaratdığı təhlükələrə qarşı sənətçilərin arsenalında bir vasitədir. Onlar öz işlərindən sui-istifadə və yanlış təyinatdan getdikcə daha çox narahat olurlar. Adobe müəyyən etdi ki, ABŞ yaradıcılarının 44%-i özlərininki kimi süni intellekt tərəfindən yaradılan işlərlə qarşılaşıblar və 91%-i işi onlayn olaraq özlərininki kimi yoxlamaq üçün alətdən istifadə edəcəklərini bildiriblər. Bu sənətçilərdən bəziləri bunu məhkəməyə verirlər edirlər .
2025-ci ilin əvvəlində ictimai beta versiyasının buraxılacağı gözlənilir. Chrome brauzerinin genişləndirilməsinin beta versiyası da bu gündən etibarən əlçatandır.