Xiaomi "Redmi" marka loqosunu yenilədi
Xiaomi "Redmi" markasının loqosunu son paylaşımı ilə dəyişdiyini açıqladı. Yeni loqo tezliklə bütün modellərdə əlçatan olacaq.
Bu gün çox məşğul günlər keçirən Xiaomi , Redmi markasının "rebrendinq" prosesinə girdiyini və bu kontekstdə loqosunu və istifadə etdiyi şrifti yenilədiyini açıqladı . 2013-cü ildən qiymət və performans mərkəzli telefonlar istehsal edən Redmi indi daha sadə dizaynla görünəcək. Üstəlik qiymət və performans yönümlü yanaşması ilə premium seqmenti hədəf alması gözlənilir.
Bir müddət əvvəl Xiaomi 15 seriyası və HyperOS 2.0 interfeysi ilə ortaya çıxan Xiaomi , sürətini azalda bilmədi və " Redmi" loqotipini yenilədi .
Aşağıda gördüyünüz kimi, Redmi-nin yeni loqosu qırmızı və sivri xətləri ilə daha dinamik görünüş təqdim edir.
Xiaomi mobil rəhbəri Lu Veybinqin sözlərinə görə, dəyişiklik təkcə estetik deyil. Bu prosesdə yeni "Turbo" seriyası daha əvvəl "K" seriyasının tutduğu liderliyi ələ keçirəcək və sıçrayışlara davam edəcək. Lu, K80 seriyasının K seriyası tarixində ən böyük məhsul yeniləməsi olacağını və rəqiblərin e-ticarət alt markaları tərəfindən təklif olunan ən yaxşı performans flaqmanları ilə birbaşa rəqabət aparacağını da paylaşdı.
Redmi brendinin baş meneceri Wang Teng Thomas bu dəyişikliklərin qiymətlərdə də əks olunacağını təsdiqləyib. Yeni K seriyası indi bir flaqman olaraq yerləşdirilib, xüsusilə Pro seriyası hər aspektdə flaqman təcrübəsi yaradacaq. Bu baxımdan yeni telefonların Xiaomi-nin buraxdığı qiymət boşluğunu dolduracağı gözlənilir.